Frank Aerts “Ik heb voldoende handvaten om mijn gewicht stabiel te houden.”

Ik ben Frank Aerts, zelfstandig ondernemer. Ik heb veel over de wereld gereisd voor mijn werk, waardoor mijn eet en leef patroon niet altijd even gezond was. Momenteel ben ik mijn werkzaamheden aan het afbouwen en probeer ik de nadruk meer te leggen op “enjoying live”  Voordat ik met Personal Training begon sportte ik 2-3 keer per week.

Ik merkte dat ik steeds moeilijker de motivatie op kon brengen om te gaan sporten. Ook had ik het gevoel dat ik niet echt verder kwam.

Ik ben met PT gestart omdat ik aan mijn stabiliteit wilde werken, mijn gewicht omlaag wilde brengen (en houden) en mijn conditie wilde verbeteren.

Ik heb nu een jaar personal training. Eerst een half jaar 2 keer per week, nu nog 1 keer per week. Ik heb mijn streef gewicht bereikt, maar nog belangrijker is dat ik dit gewicht ook weet vast te houden.

Ik merk dat ik veel stabieler op de racefiets zit en dat ik makkelijker bergop ga. Mijn conditie is aanzienlijk verbeterd. Mijn spiermassa is toegenomen en mijn vet % afgenomen. Cholesterol en bloedvetwaardes zijn behoorlijk omlaag gegaan.

Het trainen met Rutger is leuk en afwisselend. Hij doet een uitgebreide intake en kijkt naar je mogelijkheden. Besteed veel aandacht aan opbouw en correcte uitvoering van oefeningen, zodat de kans op blessures minimaal is. Rutger daagt je op een prettige manier uit om je grenzen te verleggen. Ik merk nu dat ik meer gemotiveerd ben.

Ik heb erg veel baat gehad van zijn voedingsadviezen en interventies. Daardoor eet ik nu veel gevarieerder en kan mijn gewicht beter onder controle houden. Doordat Rutger je iedere week hierop coached wordt het na een tijdje een automatisme en wordt het een “lifestyle”.

Ik kan PT met Rutger zeker aanraden. Rutger is een zeer prettige coach die je uitdaagt en je grenzen leert verleggen. Zijn voedingsadviezen en manier van trainen zijn zeer nuttig. Het heeft mij enorm geholpen.

Ik blijf voorlopig nog 1 keer per week met Rutger trainen, daarna gaan we het afbouwen naar 1 keer per maand. Ik train nu 4 tot 5 keer per week en heb minder problemen met motivatie. Ik voel me veel fitter. Mijn eetpatroon is blijvend verandert en ik eet nu veel gevarieerder. Ik heb nu ook voldoende handvaten om mijn gewicht constant te houden.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *